Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Vitabroad: Ιατρικός τουρισμός & ασφαλιστική αγορά

Την πρώτη διαδικτυακή booking πλατφόρμα ετοιμάζεται να ανεβάσει η startup Vitabroad που δραστηριοποιείται στο χώρο του ιατρικού τουρισμού. Επικεφαλής του project είναι η Κατερίνα Εξακουστίδου και ο Άκης Πανταζής, που δημιούργησαν την εταιρεία το 2014 και από το 2015 άρχισαν να αριθμούν τους πρώτους χρήστες – ασθενείς που συμμετείχαν. Όπως αναφέρουν ο ιατρικός τουρισμός είναι ένα περίπλοκο σύστημα υπηρεσιών το οποίο εάν αναλυθεί και προωθηθεί σωστά μπορεί να αποδώσει πολλά οφέλη στους εμπλεκόμενους. Η χρήση της πλατφόρμας από την ασφαλιστική αγορά μπορεί να οδηγήσει σε κόστη μειωμένα ακόμα και κατά 60%.

Πείτε μας τι ακριβώς είναι το Vitabroad και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί;

Η Vitabroad | Health Tourism in Greece είναι εταιρεία facilitator η οποία παρέχει υπηρεσίες ιατρικού τουρισμού σε ασθενείς του εξωτερικού. Τα πακέτα περιλαμβάνουν την ιατρική υπηρεσία, υπηρεσίες διαμονής και μεταφοράς. Επιλέγοντας την Εταιρεία μας ο ιατρικός τουρίστας απολαμβάνει οικονομικά οφέλη, καθώς τα προσφερόμενα πακέτα περιλαμβάνουν υψηλή ποιότητα υπηρεσιών υγείας σε προσιτό κόστος, αλλά και ψυχολογικά οφέλη, καθώς η Εταιρεία μας παρέχει μία ολοκληρωμένη εμπειρία ιατρικού τουρισμού η οποία περιλαμβάνει πέρα από το κομμάτι της υγείας και εξατομικευμένες υπηρεσίες. Η εργασιακή μας εμπειρία καθώς και οι σπουδές μας ήταν η μαγιά για την υλοποίηση της ιδέας και το στάδιο ανάπτυξης της βιομηχανίας στη χώρα μας ήταν το βασικό συστατικό. Μελετώντας την παγκόσμια βιομηχανία του ιατρικού τουρισμού καθώς και τις ανάγκες των ασθενών σε διάφορες χώρες-στόχους, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα δύναται να αποτελέσει έναν από τους κυριότερους προορισμούς ιατρικού τουρισμού παγκοσμίως. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη το αξιόλογα καταρτισμένο ιατρικό και επιστημονικό προσωπικό της χώρας μας, τις σύγχρονες ιατρικές υπηρεσίες και μεθόδους, τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας σε συγκεκριμένου τύπου επεμβάσεις ή θεραπείες καθώς και την ευρέως διαδεδομένη ελληνική φιλοξενία, η Ελλάδα όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες χώρες, οι οποίες ήδη έχουν εντάξει, εφαρμόσει και αναπτύξει τον ιατρικό τουρισμό, αλλά διαθέτει και ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία θέτουν γερές βάσεις για την υγιή ανάπτυξή του. Όραμά μας είναι η ανάπτυξη της βιομηχανίας στην Ελλάδα και η ένταξη της χώρας μας στον παγκόσμιο χάρτη ιατρικού τουρισμού.

Πώς μπορεί το project αυτό να εφαρμοστεί στην ασφαλιστική αγορά; Σε τι μπορεί να βοηθήσει στη σχέση μίας ασφαλιστικής εταιρείας με τον ασφαλισμένο;

Λόγω του αντικειμένου, είναι κατανοητό ότι το συγκεκριμένο project αφορά κυρίως ασφαλιστικές εταιρείες του εξωτερικού, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι εγχώριες ή ακόμα και οι θυγατρικές μεγάλων ομίλων δεν μπορούν να ωφεληθούν από τις υπηρεσίες μας. Ο ιατρικός τουρισμός είναι μία αναπτυσσόμενη βιομηχανία παγκοσμίως και για το λόγο αυτόν ασφαλιστικές εταιρείες αναγνωρίζουν τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν με την εμπλοκή τους σε αυτήν. Το κυριότερο εξ αυτών είναι η μείωση του κόστους των νοσηλειών και των θεραπειών των ασφαλισμένων τους. Μία επέμβαση μπορεί να κοστίζει στην Αμερική 20.000 δολάρια ενώ η ίδια επέμβαση μπορεί να κοστίζει το 1/3 μέσω της Eταιρείας μας συμπεριλαμβανομένων των εξόδων διαμονής και ταξιδιού. Στο τέλος της ημέρας, οι ασφαλιστικές εταιρείες εξοικονομούν χιλιάδες ευρώ. Παράλληλα, θεραπείες όπως η εξωσωματική με μεγάλα ποσοστά επιτυχίας στην Ελλάδα – και φυσικά με πολύ μικρότερο κόστος – δίνουν τη δυνατότητα στην ασφαλιστική εταιρεία να αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δίνοντας την επιλογή της Ελλάδας ως χώρα προορισμού για τη συγκεκριμένη θεραπεία. Ο ιατρικός τουρισμός είναι ένα περίπλοκο σύστημα υπηρεσιών το οποίο εάν αναλυθεί και προωθηθεί σωστά μπορεί να αποδώσει πολλά οφέλη στους εμπλεκόμενους.

Πότε ξεκίνησε να υλοποιείται και σε τι φάση βρίσκεται σήμερα;

Η Εταιρεία μας συστάθηκε στα τέλη του 2014 με τους πρώτους ασθενείς να έρχονται το πρώτο εξάμηνο του 2015. Έως τώρα έχουμε περάσει από πολλά στάδια και σύντομα ανεβάζουμε την πρώτη δια- δικτυακή booking πλατφόρμα για οδοντιατρικό τουρισμό (Vitabroad Dental).

Θεωρείτε ότι η ελληνική αγορά αναζητά και επενδύει σε νέες ιδέες;

Λόγω του ότι η Εταιρεία μας και η ομάδα μας έχει εμπλακεί και σε αντίστοιχα οικοσυστήματα στο εξωτερικό, διαθέτουμε μία σφαιρική άποψη. Έχοντας το μέτρο σύγκρισης, λοιπόν, μπορούμε να πούμε ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πρώιμα στάδια με πολλές σοβαρές κινήσεις να λαμβάνουν χώρα και να δίνουν ελπίδα για νέους που θέλουν να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν. Στο σημείο, βέβαια, αυτό, οφείλω να πω ότι υπάρχουν και αντίστοιχες προσπάθειες που απλώς θέλουν να εμπλακούν στο οικοσύστημα χωρίς στην ουσία να λειτουργούν υπέρ του.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι