Now Reading
WORKABLE: Η AΙ στην πρόσληψη προσωπικού

WORKABLE: Η AΙ στην πρόσληψη προσωπικού

workable

Η Workable στηριζόμενη σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα για την πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. Η Εταιρεία ιδρύθηκε το 2012 και μέχρι σήμερα εξελίσσει συνεχώς την τεχνολογία της. Η ανάπτυξή της είναι μεγάλη, έχοντας πλέον αξιολογήσει περισσότερους από 70 εκατομμύρια υποψήφιους για 20.000 εταιρείες σε 100 αγορές. Έχει επίσης οδηγήσει στην πρόσληψη 1.200.000 εργαζομένων μέσα από 700 εξατομικευμένες templates job description.

Μία στις πέντε συστάσεις που αφορούν πρόσληψη είναι για θέσεις engineer και έχουν δημιουργηθεί περισσότερες από 5.000 ερωτήσεις για υποψηφίους και 98.500 interview kits. Περίπου 3 στους 4 υποψηφίους για εργασία αποδέχονται τη δουλειά που τους προσφέρεται μέσω της διαδικασίας της Workable. H Workable ήρθε να καλύψει ένα σημαντικό κενό στον τομέα της διαχείρισης των προσλήψεων και του HR, παρέχοντας ένα αυτοματοποιημένο σύστημα με εργαλεία εξατομίκευσης το οποίο μειώνει κόστη και χρόνο εργασίας στις επιχειρήσεις, οδηγώντας ταυτόχρονα στις βέλτιστες λύσεις. Πέρα από αυτό τα data σχετικά με τον τομέα αυτόν οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα για το πώς μια εταιρεία και ένας εργαζόμενος μπορούν να κάνουν την καλύτερη επιλογή.

Τον Μάιο του 2020 σε συνεργασία με την πλατφόρμα εκπαίδευσης υπαλλήλων TalentLMS και το βρετανικό περιοδικό Training Journal η Workable, προχώρησε σε μία πολύ σημαντική έρευνα η οποία κατέγραψε τις πρακτικές “Upskilling” και “Reskilling” των εταιρειών. Τέσσερις στις δέκα εταιρείες μετά από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού δηλώνουν ότι επένδυσαν περισσότερο στο “upskilling” και το “reskilling” των υπαλλήλων τους και αντίστοιχα το 42% των εργαζομένων ανέφεραν ότι με δική τους πρωτοβουλία αποφάσισαν να παρακολουθήσουν μαθήματα ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους και το βιογραφικό τους. Το 68% των επιχειρήσεων που επενδύουν στο να βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις των εργαζομένων τους έχουν σαν κίνητρο τις αλλαγές που συντελούνται εντός του οργανισμού τους και το 65% δηλώνει επίσης ότι επανεκπαιδεύει τους εργαζόμενους στον τομέα των νέων τεχνολογιών. Ένας στους δύο εργαζόμενους μέσα από την παρακολούθηση σεμιναρίων και μαθημάτων αποσκοπεί ταυτόχρονα στο να βελτιώσει τόσο τα λεγόμενα “hard skills ” όσο και τα “soft”.

See Also
person_wearing_vr_go_eeWmY

Σύμφωνα με τις εταιρείες που ερωτήθηκαν, τα τρία soft skills στα οποία θεωρούν ότι υπάρχουν «κενά» στο ανθρώπινο δυναμικό τους είναι: α) η επικοινωνία (57%), β) οι ηγετικές ικανότητες (54%) και γ) η προδραστική σκέψη (50%). Εννέα μάλιστα στις δέκα εταιρείες πιστεύουν ότι το upskilling/reskilling των εργαζομένων έχει οδηγήσει σε ανάπτυξη εργασιών τον οργανισμό. Επίσης το 62% των εργαζομένων αναφέρει ότι ελπίζει μέσα από αυτήν τη διαδικασία πως θα βελτιώσει το μισθό του, ωστόσο μόνο 1 στους 3 δηλώνουν ότι στην πράξη έχουν δει σε επίπεδο ανάπτυξης και αποζημίωσης κάποια διαφορά.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top